dimarts, 12 de juny del 2012

PER ACABAR...

Avui dia 12 de juny és el darrer dia que la USEE està "oberta", a partir de demà els nostres alumnes realitzaran a les respectives aules ordinàries el crèdit de síntesi o treball de recerca corresponents.
És per això que com a cloenda hem fet un balanç del primer curs plegats, de l'institut, de la USEE...
Per introduir l'activitat hem visionat un programa de televisió d'uns 25 minuts de durada sobre la felicitat, és aquest:


Què han dit els alumnes?

DAVID: em sento feliç jugant a la play, mirant la tele, ballant i amb la meva família i jugant amb les meves amigues de la USEE.

MÒNICA: per mi ser feliç són els meus amics, el meu pare, també els macarrons, la meva família, la roba, les meves cosines, la meva àvia i riure molt. 

JOAN: és estar amb els amics, jugar a la Play i que sigui sempre estiu.

MARTA: la felicitat és la família i els amics i anar a la platja i a l'institut.

KAWTAR: anar a la piscina, a l'institut, mirar la tele, sortir, l'ordinador... però la felicitat de veritat és la família i els amics.


Sols afegir que el primer curs USEE ha estat un repte intens i emocionant.

BON ESTIU A TOTHOM!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada