divendres, 25 d’octubre del 2013

TALLER DE CUINA

Avui hem fet el primer taller de cuina del curs 2013-14, entre tots fa uns dies vam triar què fariem i, per votació, vam decidir fer: PIZZA DE TONYINA. La setmana passada vam fer el llistat d'ingredients i els vam anar a comprar, avui hem cuinat i, el millor de tot, hem menjat unes pizzes boníssimes. 


Han quedat molt bones! A més, ens ho hem passat d'allò més bé i hem gaudit menjant plegats!
Després hem recollit i ho hem endreçat tot per tenir-ho a punt per al proper taller de cuina. 

dimarts, 22 d’octubre del 2013

TEMA DEL MES

Octubre 13 - Novembre 13
El tema és: ELS QUATRE ELEMENTS. L'AIGUA
Hem treballat a l'aula idees sobre l'aigua, hem buscat imatges a internet i hem realitzat uns escrits tot pensant en quina utilitat té per a les nostres vides, on en podem trobar, en quina forma és present: pluja, neu, etc.

Per seguir aprenent més coses sobre l'aigua, mira aquest audiovisual i tot seguit deixa un comentari on hauràs de contestar aquestes preguntes: tries consumir aigua embotellada o aigua de l'aixeta? Per què? Recorda que és una tasca obligatòria.
Edu3.cat


dimarts, 1 d’octubre del 2013

TINC UN PROBLEMA

PROBLEMA 1. Octubre 13

 Quants diners hi ha? 


LA SOLUCIÓ ÉS: 16,20 €.
Dels 11 que heu contestat, 6 heu encertat: 
Joan, Lasana, David G., Èric, Salim i Mamadou Tourai, enhorabona!

ENDEVINALLA

ENDEVINALLA 1. Octubre 13

Un ramat d’ovelles 
pasturant de nit i no duen esquelles
Què són?

LA SOLUCIÓ DE L'ENDEVINALLA ÉS: LES ESTRELLES.  
Heu encertat: Joan, Mamadou T., David G., Salim i Èric, bona feina!

dimarts, 11 de juny del 2013

PER ACABAR...


Avui dia 12 de juny és el darrer dia que la USEE està "oberta", a partir de demà els nostres alumnes realitzaran a les respectives aules ordinàries el crèdit de síntesi o treball de recerca corresponents.
És per això que cadascú  vol desitjar BON ESTIU a la seva manera:

Dani: quiero que lo pasen muy bien.
Òscar: que tinguin bon estiu.
David L.: que ho passeu bé i moltes festes.
Marta: que us ho passeu bé i després de l'estiu a ficar-se les piles.
Mònica: que ho passeu bé i feu moltes coses.
Joan: happy holidays.
Salim: bones festes amics meus.
Eric: bon estiu amics meus.
David G.: bon estiu a tots!

Molts i bons desitjos per a tothom. Ens retrobem el curs vinent!

BON ESTIU 2013

dijous, 6 de juny del 2013

FESTA- ESMORZAR DE LES CULTURES

Avui hem pogut compartir la Festa- esmorzar de les cultures amb els alumnes de l'aula d'acollida. Cadascú ha elaborat un power point sobre el seu país: mapa, bandera, capital, llengua, costums, menjars típics... Una vegada els hem vist i comentat, hem passat a tastar els diferents menjars: Que bons! hem passat un matí molt animat i en bona companyia.