dilluns, 12 de novembre del 2012

TEMA DEL MES

Octubre- Novembre 12
El tema d'aquests dos mesos és la presentació de l'institut i de la nostra aula. Entre tots hem acordat escriure poc i publicar fotos ja que així es pot veure millor com són els nostres espais.

L'institut:
Dani: m'agrada l'institut és gran.
Joan: l'institut és gran amb camp de futbol, gimnàs, espai per parlar al pati, cafeteria i sala de professors (alguns són bons i d'altres més dolents), dues sales d'ordinadors i de tecnologia.
Òscar: té un pati molt gran i un bar.
Salim: m'agrada l'hora del pati i tot el que fem.
David G.: l'institut és gran i de color blanc i negre. M'agrada anar a la USEE, fer educació física i anar al pati.
Marta: tenim un pati ben gros i m'agrada molt, hi ha molts nens que estan estudiant l'ESO.
David L.: m'agrada anar a la cafeteria amb les meves amigues.
Mònica: m'agrada l'institut, la cafeteria i el gimnàs. No m'agraden ni els partits de futbol, ni les dutxes, ni les pilotes de futbol de l'institut.

La classe:
Aquest any hem estrenat taules per als ordinadors i també taules i cadires per a nosaltres, són molt xules!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada